زینبزینب، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهونه زندگی

بدون عنوان

1393/2/24 14:49
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

من اومدم بعـــــــــــــد از یه مدت طووووولانی با یه عاااالمه خبـــــــــــــــر

زینب عزیزم این مدت اتفاقات زیادی افتاده که چه غمگین چه خوشحال بازم وجود تو و شیرین کاری های تو دلگرمم میکرد.

مامانجان من و دختر عموی عزیزم به رحمت خدا رفتن و با رفتنشون غم بزرگی رو به دل ما گذاشتن اما در همین روز ها بود که تو از جات بلند شدی و بعد از 1 سال و 10 ماه راه افتادی و دل مامان رو شاد کردی راه افتادنت همراه با رفتن مامانجان بود و به حرف افتادنت با رفتن دختر عموی عزیزم بود

و تو به من نشون دادی اصلا نمیخوای ناراحتی رو به من ببینی ... برام شیرین زبونی می کنی

میگی "مامانم" و من عـــــــــــــــــــــــشق میکنم

یاد گرفتی صدات که میکنم،بهت که میگم عشق مامان میگی :"بَده " که همون بله خودمونه

حالا واست مینویسم چیا میگی :

باسه = باشه

عسا = غذا

استی = هستی (دوست جدیدت)

بیسی = بشین

واسا = وایسا

بده من = بده من

الوووووو

و یه عاااااالمه حرف دیگه که خودت فقط میدونی چه معنی میده

 

قربوووووووون زبونت

پسندها (3)

نظرات (1)

ajij
24 اردیبهشت 93 15:20
سلام مامان زینب ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . انشالله همیشه تو زندگیتون شادی باشه عزیزم. و وبت پر بشه از خاطرات شیرین زندگیتون. الهی امین عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي